Nacionalna mreža TOM - pritožbeni postopek
V
skladu s sklepom Sveta Nacionalne mreže z dne 12. 11. 2012 imate uporabniki TOM
telefona pravico do pritožbe na storitve svetovalcev na TOM telefonu.
Pritožbeni postopek je dvostopenjski; na prvi stopnji bo pritožbo obravnaval
Svet Nacionalne mreže TOM, na drugi stopnji pa generalna sekretarka Zveze
prijateljev mladine Slovenije, ki bo o pritožbi tudi dokončno odločila.
Svojo
pritožbo, ki jo pričakujemo najkasneje v
roku 8-ih dni od telefonskega klica na Tom telefon ali pisnega kontakta na e-tom, pošljite pisno
na naslov:
Zveza
prijateljev mladine Slovenije
Pritožba
TOM
Miklošičeva
16
1000
Ljubljana
ali
na e-naslov: info@zpms.si.
V
svoji pritožbi obvezno navedite:
- ime in priimek, naslov in podpis upravičenca
(če želite, da vam odgovorimo po navadni pošti),
- datum in čas telefonskega klica na TOM
telefon,
- navedbo dejstev in argumentov pritožbe.
Načelo
ANONIMNOSTI v pritožbenem postopku: Ker je na TOM telefonu zagotovljena
anonimnost klicalcem - uporabnikom in svetovalcem, vam bomo odgovorili na
e-naslov, s katerega nam boste pisali. Če želite odgovor prejeti na fizični
naslov, je nujno, da nam pošljete svoje podatke in se s tem prostovoljno
odločite, da razkrijete svojo identiteto.
Svojo pritožbo glede TOM telefona lahko uporabniki naslovite tudi na Socialno zbornico Slovenije,s pripisom pritožba
TOM, Koseškega 8, 1000
Ljubljana ali na e-naslov: info@szslo.si