Število TOM kontaktov največje v zadnjih petih letih
TOM telefon je v prvi polovici leta 2025 obdelal kar 14.892 kontaktov, kar predstavlja 5,6 % rast v primerjavi z lanskim letom in najvišjo številko v zadnjih petih letih. Med kanali še vedno prevladuje telefon, opazno pa raste tudi uporaba e-svetovanja, medtem ko število klepetov ostaja približno enako. Svetovalni kontakti predstavljajo eno petino vseh kontaktov, največji delež pa zavzemajo t. i. preizkuševalni kontakti.

Povprečen svetovalni telefonski klic je trajal 7,1 minute – to pomeni, da je klicev več, vendar so krajši. Klepeti so v povprečju trajali 38 minut.
Najpogostejše vsebine, ki jih mladi izpostavljajo, ostajajo podobne kot prejšnja leta: vrstniki, družina, psihične težave, šola in ljubezen. Med temi so posebej izstopale težave z odnosi s starši in vrstniki ter vse večja prisotnost nasilja – zlasti fizičnega in psihičnega. Mladostnice predstavljajo večino tistih, ki poročajo o psihičnih težavah in samomorilnih mislih. Pomembno je tudi opažanje, da se je ustavil trend, značilen za obdobje epidemije, ko so TOM bolj pogosto uporabljali starejši mladostniki. Trenutno več kot dve tretjini uporabnikov predstavljajo osnovnošolci, stari med 10 in 15 let.
Telefonski klici so najpogostejši ob petkih, klepeti pa ob torkih. Po urah dneva največ klicev poteka med 13. in 14. uro, najdaljši pa med 14. in 15. uro.
TOM ostaja pomembna oporna točka za mlade v stiski, pri čemer se ponovno potrjuje pomen dostopnosti, strokovne pomoči in raznovrstnih komunikacijskih kanalov. Poročilo kaže tudi, kako nujno je podpirati in razvijati tovrstne programe, saj so stiske otrok in mladostnikov realnost, ki zahteva odziv – človeški, strokovni in predvsem sočuten.