Strah me je končati partnerski odnos

Prekiniti partnersko zvezo je lahko zelo težko. Že na tej točki je pomembno, da se zavedaš kako pogumen_a si, da si sledila svojim občutkom in odločitvi. Najbrž ni bilo lahko. Mnogokrat pa se na to lahko naloži še dodatna teža v obliki izsiljevanja, čustvenih pritiskov ali groominga.

Če te je zaradi tvoje punce ali fanta v vajini vezi strah, je pomembno, da poiščeš pomoč in podporo. Poskusi se pogovoriti z osebo, ki ji zaupaš (družinski član, prijatelj, šolska svetovalna služba, trener, profesor, ipd.) ali pa pokliči na TOM telefon.

Zelo dobro pa je tudi, če si narediš nek načrt in premisliš katere strategije bi tebi v tvoji situaciji najbolj pomagale.

Kako prekiniti zvezo, če se tega bojiš?

1.) Vnaprej pripravi in razmisli kaj bi rad_a povedala

Osredotoči se in govori o svojih čustvih in občutkih, najbolj pomembno pa je, da jasno poveš, da želiš, da se razideta.

2.) Izberi nevtralen kraj za srečanje

Predlagaj, da se dobita nekje, kjer so tudi drugi ljudje okrog. To je pomembno za tvojo varnost. Če imaš možnost, prosi koga, da te na srečanje pelje in počaka ali pa se v času vajinega pogovora nahaja v bližini.

3.) Razmisli kako se boš vrnil_a domov

Vnaprej naredi načrt na kakšen način in s katerim prevoznim sredstvom se boš vrnil_a domov. Dobro je tudi, da poveš komu, prijatelju ali družinskemu članu, kam greš in s kom.

4.) Zaupaj se drugim v pogovoru

Pogovarjaj se o tem kar se ti dogaja in razmišljaš z družinskimi člani, prijatelji in ljudmi, ki jim zaupaš. Podpora drugih ti lahko pomaga, da se boš bolje počutil_a.

5.) Zamoti se

Počni stvari ob katerih se počutiš dobro. To je lahko tudi priložnost, da raziskuješ nove hobije, področja ali dokončaš kakšne projekte. Premisli o tem, da se priključil_a kakšni skupinski dejavnosti v ali izven šole.

6.) (po)SKRB(i) zase

To med drugim pomeni tudi, da poskušaš najti ravnovesje med tem, koliko časa preživiš na zabavah in koliko doma, da paziš na to koliko alkohola uživaš, koliko časa preživiš sam_a in koliko z drugimi in da nastale praznine ali poplave misli in občutkov ne poskušaš zadušiti z stvarmi in vedenji, ki ti škodujejo. Pripravi se na to, da te bo morda zamikalo, da bi kontaktiral_a svojega bivšega partnerja/partnerko. Po razpadu zveze se lahko pogosto počutimo zelo ranljive. Poskrbi zase.

7.) Uredi svoja socialna omrežja

Razmisli o tem ali želiš še naprej spremljati bivšega_bivšo preko socialnih omrežij in če želiš, da ima on_a dostop do tebe in tvojih vsebin. Vedno lahko kogar koli odstraniš ali blokiraš.

8.) Ni tvoja krivda

Če te bivši_a kontaktira, vedi, da to ni pravično in je prav, da spoštuje tvojo odločitev. Če pritiskajo nate ali ti grozijo, povej o tem odraslemu, ki mu zaupaš.